Konco Anyar (2)

Bismillah

Assalamualaikum konco2 kabeh.. 

iki lho konco anyarku

Aku sih ngarani wis koyo adik ku dewe yoan (adine okeh) haha ardan hendra terus saiki sunarko, lha piye saiki nyang perantauan dolan bareng terus menyang ndi2 bareng.

Adine okeh tenan 

Singkat cerita,, anak ini yakin kerjane apik banget, sregep(bahasa indonya rajin), tapi kadang kadang sih misal ada disuruh sering panik, bingung, gagal paham, dan kadang2 suka keponya keterlaluan. Haha lucu asline iki bocah.. 

Aku banyak belajar dari anak ini. Ya apa aja yang kurang dari saya ya tak coba perbaiki.. memang kok ki bocah spesial banget di kerjaan.. nek menurutku, tapi ngga ngerti nek menurut atasane kaya apa.. ya intine aku nemu bocah ajaib koyo ngene iki.. 
Insyaalloh tak bertahanke, nek misal iki bocah ora ajaib ya aku tak lepas, terserah karepe.. iki bocah pancen joss banget kerja rajin ibadah rajin, wis sak apa apane lah.. aku lagi kenal bocah koyo ngene ya lagi sepisan nek rantauan.

Pernah suatu ketika iki bocah tak marahin habis2 habisan. Gara gara apa kerjaan yang harus dilakukan tapi ngga dilakukan gara gara disiruh orang lain ngerjain kerjaan yang ngga seharusnya dia yang ngerjain.. kira kira seminggu saya ngga ngomong sama dia, udah males banget ngomong sama liat mukanya. Pokoknya itu dimana saat saya paling marah sama ini bocah. Minimal ya dia kasih info ngomong ngga bisa ngerjain kerjaannya karena disuruh ini itu, na ini ngga ngomong seolah2 dia ngga punya kerjaan selain yang orang suruh itu. Yaudah akhirnya sy yang handle. Tapi saat itu saya masih muak, marah, mangkel pokoknya campur2 lah. 
Lalu kalau ngga salah hari jumat si koko tak panggil ke file room, disini saya marahin habis habisan, pokoknya semua yang saya rasakan saya keluarin sama dia, lama banget ya gimana lagi orang udah nyampe ubun2 marahnya.. kenapa saya marahin ya aku memang asline orange ngga tegaan kata ibu saya.. ya aku asli juga ngga tega diem sama koko, aku juga asline bersalah banget, yo tapi gimana lagi , nek ngga gini ntr malah lama kui, tak marani dari jam 3 sampe jam 6 malem,. Apa ngga mantep kaya gitu.. sik paling mengesankan ketika aku blm sholat ashar si koko bilang gini,

“Mas sholat ashar dulu, nanti dilanjutin lagi marahnya”

Lha terus aku kudu piye ngene ki, jelas aku sholat sik. Pas sholat aku mikirnya gini, iki bocah lagi diomelin lho yakin bar kui ngomong koyo kui, coba piye raenek bocah sik koyo ngono.. iki sik marai iki bocah dadi spesial dadi ajaib menurutku, bar sholat aku mikir, salah nek aku ngomeli terus ora apik, saya kira sudah cukup, pas diomelin si koko juga cuma nunduk diem lemes gitu. Asli aku ngga tega ngerti kui. 
Habis sholat tak samper lagi ke file room, ini anak duduk lemes sambil nangis, matanya merah banget, saya mikir aduh kok jadi kaya gini, mosok aku ngomeli nganti nangis ki bocah, yo aku tau mesti wis paham nek misal dilakukannua kemaren itu salah. Aku dadi tambah ngga tega ngliatnya. 
Ngga lama udah ayo pulang udah malem, yaudah wis lumayan beda si koko ini dari kemarin, ya aku nyebutnya itu hari minggu terburuk ku ngomelin bocah iso aku marah banget ya lagi kui,
Jujur misal kelak sunarko baca ini, aku gur pengen ngucapne maaf ya ko wingi2 aku koyo wong kesetanan ngamuk ora tanggung2. Yo aku seharuse ngga oleh koyo ngono, tapi aku pengen ngajari koe mental karo tanggung jawab kui tok, pokoke aku njaluk ngapuro masalah iki. Asline aku juga salah ngomeli, haruse ngandani cukup, tapi wis raiso nahan dadine koyo kui. Aku juga belajar pentinge ibadah soko iki ko, matur suwun wis ngelengke aku masalah ibadah. Aku pengen koe tetep betah kerja karo aku, kerja nyang pabrik iki. Pokoke aku njaluk ngapuro yaa..
End.

Iklan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s